Urząd Miasta Sejny zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony um.sejny.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

  • Nie wszystkie nagrania wideo posiadają napisy dla osób głuchych.
  • Część plików nie jest dostępna cyfrowo.
  • Brakuje kontrastu tekstów i elementów graficznych w niektórych miejscach.
  • Brak odpowiedniej struktury nagłówków na niektórych podstronach.

Treści nieobjęte przepisami

  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:
  • Deklarację sporządzono na podstawie oceny przeprowadzonej przez firmę perfekcyjneStrony.pl.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Strona umożliwia korzystanie ze standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do:

  • zgłoszenia uwag dotyczących dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłoszenia żądania zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskowania o udostępnienie informacji w alternatywnej formie.

Żądanie powinno zawierać dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie elementu strony oraz dogodną formę przekazania informacji.

Podmiot publiczny zrealizuje żądanie nie później niż w ciągu 7 dni, a jeśli to niemożliwe – poinformuje o nowym terminie (maksymalnie 2 miesiące).

W przypadku odmowy lub braku reakcji można złożyć skargę do:

  • Organ nadzorujący: Burmistrz Miasta Sejny
  • Adres: ul. Józefa Piłsudskiego 25, 16-500 Sejny
  • E-mail: sekretariat@um.sejny.pl
  • Telefon: 87 516 20 73

Można również złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada i nie udostępnia aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

Urząd Miasta Sejny znajduje się przy ul. Józefa Piłsudskiego 25.

  • Do budynku prowadzi jedno wejście od strony parku miejskiego.
  • Osoby poruszające się na wózkach mają dostęp do korytarza i pomieszczeń na parterze.
  • W budynku nie ma windy.
  • Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, na końcu korytarza w lewym skrzydle budynku.
  • Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  • Brak oznaczeń w alfabecie Braille’a, kontrastowych i w druku powiększonym.
  • Możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu co najmniej 3 dni robocze przed wizytą.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Osoby z trudnościami komunikacyjnymi mogą zgłosić potrzebę skorzystania z tłumacza PJM z wyprzedzeniem.

 






JAKOŚĆ POWIETRZA W MIEŚCIE SEJNY >>>>>>
Interreg Adaptacja strony internetowej Urzędu Miasta Sejny wykonana została w ramach projektu nr LT-PL-2S-193 pn. „Miasta Pogranicza – Marijampol i Sejny: podróż przez historię do dziś” („Towns of Borderland – Marijampolė and Sejny: Journey through history until today”) realizowanego w partnerstwie z Instytucją Publiczną „Sveikatinguno idėjos” Mariampol (Litwa), w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego